Skip to content

Helseforsikring for bedrift

Med helseforsikring er du og dine ansatte sikret den beste hjelpen når dere trenger det. 

Du får behandling hos spesialist innen 10 virkedager og unngår unødig ventetid i helsekø. 

SpesialisterMed helseforsikring vil alvorlig syke få unik tilgang til spesialistnettverket Best Care som er utnevnt til Europas beste innen blant annet hjerte og kreft. 

Mobilapp: du får tilgang til appen Bli Frisk. Dette gjør det enkelt og ikke minst fleksibelt å bruke helseforsikringen når du trenger den.  

Bred dekningEksisterende lidelser dekkes, også hvis diagnose er avklart og behandling har startet. Du er dekket til 72 år, og livet ut med fortsettelsesforsikring.   

Du kan velge mellom topp, pluss, basis-utvidet og basis-standard. 
i tabellen under ser du hva som dekkes.

Klokke Ikon

Lett tilgjengelig

Gjennom appen Bli Frisk har du alt du trenger på mobilen. Det gjør det raskt og enkelt å bruke avtalen når du trenger den.

Spesialister hjelper deg

Gjennom nettverket Best Care har alvorlig syke unik tilgang til Europas beste spesialister på blant annet hjerte og kreft.

Plaster Ikon

Bred dekning lenge

Eksisterende lidelser dekkes, også når diagnosen er stilt og behandling har startet. Du er dekket til du er 72 år, og livet ut om du tegner fortsettelsesforsikring.

Ønsker du at vi kontakter deg? Skriv til oss her:

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor må jeg skaffe henvisning?
En henvisning er en medisinsk vurdering og dokumentasjon på behandlingsbehovet ditt. Henvisningen brukes som utgangspunkt for å hjelpe deg med å finne riktig type undersøkelse og behandling. Videre brukes henvisningen for å kunne se om behandlingen dekkes av forsikringen. Unntak for krav om henvisning: fysikalsk behandling og 24-timers rådgivningstjeneste.
Hva slags fysikalsk behandling dekker forsikringen?
Forsikringen dekker behandling hos fysioterapeut, kiropraktor, manuellterapeut og naprapat.
Dekker forsikringen medisiner og hjelpemidler?
Nei, forsikringen dekker kun medisiner og hjelpemidler som brukes som del av behandlingen på sykehus/klinikk. Medisiner og hjelpemidler som du kjøper selv blir ikke refundert.
Kan jeg fortsatt bruke forsikringen etter at jeg har fått time gjennom det offentlige?
Ja, du kan alltid velge behandling på privat sykehus/klinikk gjennom helseforsikringen som alternativ til timen du allerede har fått gjennom det offentlige. Når du har fått ny time gjennom helseforsikringen er det viktig at du avbestiller den opprinnelige timen i god tid, slik at du frigir plassen til den neste i den offentlige helsekøen.

Relaterte forsikringer

Gruppelivsforsikring NL

Yrkesskade- og fritidsulykke forsikring Næringsliv

Reiseforsikring NL

Kontakt oss

Pål-Inge Stene

Kunderådgiver næringsliv

947 97 381
pal-inge.stene@varigorkla.no

Lars Helge Hoston

Assurandør landbruk/kunderådgiver
Autorisert rådgiver

909 74 922
lars-helge.hoston@varigorkla.no

Marius Kristoffersen

Kunderådgiver næringsliv

472 40 425
marius.kristoffersen@varigorkla.no

Frode Slupphaug

Kunderådgiver næringsliv/landbruk
Autorisert rådgiver

950 68 900
frode.slupphaug@varigorkla.no

Back To Top